Výberové konanie na obsadenie funkcie Zástupca/zástupkyňa prednostu miestneho úradu
20.12.2022 - Mestská časť Bratislava-Nové Mesto v zmysle § 5 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme
v y h l a s u j e
výberové konanie na obsadenie funkcie
zástupca/zástupkyňa prednostu miestneho úradu
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Mesačný plat: od 2000 €/na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Termín nástupu: ihneď / po dohode
Druh pracovného pomeru: plný úväzok / hlavný pracovný pomer
Počet obsadzovaných miest: 1
Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Novom Meste zamestnávať:
Vaše osobné údaje sa použijú len za účelom výberového konania a ich spracovanie je nevyhnutné na vykonávanie úkonov pred uzatvorením pracovnej zmluvy. Uvedené osobné údaje budú poskytnuté iba členom výberového konania a zamestnancom, ktorí sa zúčastnia na jeho príprave. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas jeho trvania a po tejto dobe budú zlikvidované, alebo v prípade uzatvorenia pracovnej či inej zmluvy využité na tieto účely.
Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – zástupca/zástupkyňa prednostu miestneho úradu - neotvárať“ najneskôr do 09.01.2023 na adresu:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto
referát miezd a personalistiky
Junácka ul. 1
832 91 Bratislava
alebo
osobne do podateľne Miestneho úradu Nové Mesto.
V prípade využitia služieb poštovej spoločnosti je rozhodujúci dátum doručenia zásielky, nie dátum odoslania na prepravu. Stránkové hodiny podateľne miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto sú zverejnené na www.banm.sk.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.
v y h l a s u j e
výberové konanie na obsadenie funkcie
zástupca/zástupkyňa prednostu miestneho úradu
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Mesačný plat: od 2000 €/na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Termín nástupu: ihneď / po dohode
Druh pracovného pomeru: plný úväzok / hlavný pracovný pomer
Počet obsadzovaných miest: 1
Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Novom Meste zamestnávať:
- koordinuje činnosť sekretariátu prednostu,
- v súčinnosti s prednostom a v prípade jeho neprítomnosti samostatne koordinuje činnosť organizačných útvarov miestneho úradu,
- kontroluje dodržiavanie stanovených termínov prednostu pri plnení úloh a príkazov zadaných zamestnancom miestneho úradu,
- navrhuje optimalizáciu pracovných postupov s cieľom zlepšovať komunikačné štruktúry organizácie, zvyšovať spokojnosť občanov – klientov a dosahovať úspory zdrojov,
- spracováva interné riadiace predpisy, zásady a všeobecne záväzné nariadenia,
- spolupracuje pri spracovávaní, resp. samostatne spracováva materiály predkladané na rokovania komisií miestneho zastupiteľstva, miestnej rady a miestneho zastupiteľstva,
- zabezpečuje vybavovanie interpelácií, žiadostí o sprístupnenie informácií a sťažností, ktoré sú v kompetencii prednostu,
- spolupracuje s poverenou osobou na výkon dohľadu nad ochranou osobných údajov pri plnení ustanovení zákona o ochrane osobných údajov a i.
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
- minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti riadenia a vedenia ľudí,
- prax v oblasti verejného obstarávania, samosprávnej agendy a výkonu verejnej moci,
- pôsobenie na manažérskej pozícii min. 1 rok,
- práca v štátnej/verejnej správe min. 5 rokov,
- orientácia v príslušnej legislatíve,
- dobrá znalosť práce s kancelárskymi systémami a aplikáciami verejnej správy,
- zručnosti pri práci s PC a balíkom Microsoft Office,
- samostatnosť, spoľahlivosť a bezúhonnosť,
- zodpovednosť a precíznosť.
- štvrťročné odmeny v zmysle kolektívnej zmluvy:
- za mesiac marec vo výške 25% funkčného platu,
- za mesiac jún vo výške 50% funkčného platu,
- za mesiac september vo výške 25% funkčného platu,
- koncoročná odmena vo výške 100% funkčného platu v zmysle kolektívnej zmluvy,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 5 dní sick day,
- stravné lístky v hodnote 5,50 €,
- 50% úhrada z ceny ročnej električenky,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie vo výške 85 € mesačne.
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom o doterajšej praxi a so stručným popisom pracovných činností,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- súhlas so spracúvaním osobných údajov.
Vaše osobné údaje sa použijú len za účelom výberového konania a ich spracovanie je nevyhnutné na vykonávanie úkonov pred uzatvorením pracovnej zmluvy. Uvedené osobné údaje budú poskytnuté iba členom výberového konania a zamestnancom, ktorí sa zúčastnia na jeho príprave. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas jeho trvania a po tejto dobe budú zlikvidované, alebo v prípade uzatvorenia pracovnej či inej zmluvy využité na tieto účely.
Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – zástupca/zástupkyňa prednostu miestneho úradu - neotvárať“ najneskôr do 09.01.2023 na adresu:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto
referát miezd a personalistiky
Junácka ul. 1
832 91 Bratislava
alebo
osobne do podateľne Miestneho úradu Nové Mesto.
V prípade využitia služieb poštovej spoločnosti je rozhodujúci dátum doručenia zásielky, nie dátum odoslania na prepravu. Stránkové hodiny podateľne miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto sú zverejnené na www.banm.sk.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.
Vytvorené: 20.12.2022 09:50, webman