Verzia pre slabozrakýchKlasické zobrazenie | Kontakty | RSS | Verzia pre tlač | English
Hore

Výberové konanie na obsadenie funkcie Zástupca/zástupkyňa prednostu miestneho úradu

Výberové konanie na obsadenie funkcie Zástupca/zástupkyňa prednostu miestneho úradu
20.12.2022 - Mestská časť Bratislava-Nové Mesto v zmysle § 5 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme
v y h l a s u j e
výberové konanie na obsadenie funkcie
zástupca/zástupkyňa prednostu miestneho úradu
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Mesačný plat: od 2000 €/na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Termín nástupu: ihneď / po dohode
Druh pracovného pomeru: plný úväzok / hlavný pracovný pomer
Počet obsadzovaných miest: 1
Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Novom Meste zamestnávať:
  • koordinuje činnosť sekretariátu prednostu,
  • v súčinnosti s prednostom a v prípade jeho neprítomnosti samostatne koordinuje činnosť organizačných útvarov miestneho úradu,
  • kontroluje dodržiavanie stanovených termínov prednostu pri plnení úloh a príkazov zadaných zamestnancom miestneho úradu,
  • navrhuje optimalizáciu pracovných postupov s cieľom zlepšovať komunikačné štruktúry organizácie, zvyšovať spokojnosť občanov – klientov a dosahovať úspory zdrojov,
  • spracováva interné riadiace predpisy, zásady a všeobecne záväzné nariadenia,
  • spolupracuje pri spracovávaní, resp. samostatne spracováva materiály predkladané na rokovania komisií miestneho zastupiteľstva, miestnej rady a miestneho zastupiteľstva,
  • zabezpečuje vybavovanie interpelácií, žiadostí o sprístupnenie informácií a sťažností, ktoré sú v kompetencii prednostu,
  • spolupracuje s poverenou osobou na výkon dohľadu nad ochranou osobných údajov pri plnení ustanovení zákona o ochrane osobných údajov a i.
K Vašej novej práci pre Nové Mesto budete určite potrebovať:
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
  • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti riadenia a vedenia ľudí,
  • prax v oblasti verejného obstarávania, samosprávnej agendy a výkonu verejnej moci,
  • pôsobenie na manažérskej pozícii min. 1 rok,
  • práca v štátnej/verejnej správe min. 5 rokov,
  • orientácia v príslušnej legislatíve,
  • dobrá znalosť práce s kancelárskymi systémami a aplikáciami verejnej správy,
  • zručnosti pri práci s PC a balíkom Microsoft Office,
  • samostatnosť, spoľahlivosť a bezúhonnosť,
  • zodpovednosť a precíznosť.
Výhody a benefity spojené s Vašou novou prácou:
  • štvrťročné odmeny v zmysle kolektívnej zmluvy:
  • za mesiac marec vo výške 25% funkčného platu,
  • za mesiac jún vo výške 50% funkčného platu,
  • za mesiac september vo výške 25% funkčného platu,
  • koncoročná odmena vo výške 100% funkčného platu v zmysle kolektívnej zmluvy,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 5 dní sick day,
  • stravné lístky v hodnote 5,50 €,
  • 50% úhrada z ceny ročnej električenky,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie vo výške 85 € mesačne.
Ak Vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať požadované listiny:
  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
  • profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom o doterajšej praxi a so stručným popisom pracovných činností,
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • súhlas so spracúvaním osobných údajov.
Spracovanie osobných údajov:
Vaše osobné údaje sa použijú len za účelom výberového konania a ich spracovanie je nevyhnutné na vykonávanie úkonov pred uzatvorením pracovnej zmluvy. Uvedené osobné údaje budú poskytnuté iba členom výberového konania a zamestnancom, ktorí sa zúčastnia na jeho príprave. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas jeho trvania a po tejto dobe budú zlikvidované, alebo v prípade uzatvorenia pracovnej či inej zmluvy využité na tieto účely.

Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – zástupca/zástupkyňa prednostu miestneho úradu - neotvárať“ najneskôr do 09.01.2023 na adresu:

Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto
referát miezd a personalistiky
Junácka ul. 1
832 91 Bratislava

alebo

osobne do podateľne Miestneho úradu Nové Mesto.

V prípade využitia služieb poštovej spoločnosti je rozhodujúci dátum doručenia zásielky, nie dátum odoslania na prepravu. Stránkové hodiny podateľne miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto sú zverejnené na www.banm.sk.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.


Vytvorené: 20.12.2022 09:50, webman
Hore
Hore
Hore