Vedúci/Vedúca Stavebného úradu
vedúca/vedúci stavebného úradu
Miesto výkonu práce: Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Mesačný plat: od 2000 €/na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Termín nástupu: ihneď / po dohode
Druh pracovného pomeru: plný úväzok / hlavný pracovný pomer
Počet obsadzovaných miest: 1
Činnosti, ktorými vás budeme u nás zamestnávať:
riadenie, plánovanie, koordinovanie a kontrolovanie procesov na stavebnom úrade v rámci kompetencií zakotvených v stavebnom zákone a osobitných predpisov:
-
na úseku územného konania, stavebného poriadku a úseku špeciálneho stavebného úradu pre miestne a účelové cesty podľa zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov a podľa § 120 stavebného zákona, zabezpečuje najmä:
-
územné konania (okrem územia vojenských obvodov) a vydávanie územného rozhodnutia podľa § 32 až 42 stavebného zákona, rozhodnutia o predĺžení platnosti územného rozhodnutia podľa § 40 stavebného zákona a povoľovanie zmeny územného rozhodnutia podľa § 41 stavebného zákona,
-
v územnom konaní o umiestnení stavby kontrolovanie povinnosti určiť podľa znaleckého posudku výšku primeranej náhrady za obmedzenie v obvyklom užívaní nehnuteľnosti,
-
vydávanie opatrení na základe ohlásenia podľa § 55 ods. 2 a § 57 stavebného zákona,
-
stavebné konania a vydávanie stavebného povolenia na stavby a ich zmeny podľa § 54 až § 70 stavebného zákona, s výnimkou stavieb spadajúcich do kompetencie špeciálnych stavebných úradov podľa § 120 stavebného zákona alebo vojenských a iných stavebných úradov podľa § 121 stavebného zákona, rozhodnutia o povolení zmeny stavby ešte pred jej dokončením podľa § 68 stavebného zákona a rozhodnutia o povolení terénnych úprav a práce podľa § 71 až 73 stavebného zákona,
-
kolaudačné konania a vydávanie kolaudačného rozhodnutia na stavby, na ktoré vydal stavebné povolenie podľa § 76 až 82 stavebného zákona, rozhodnutia o povolení na predčasné užívanie stavby podľa § 83 stavebného zákona, o dočasnom užívaní stavby na skúšobnú prevádzku podľa § 84 stavebného zákona a o zmene v užívaní stavby podľa § 85 stavebného zákona,
-
nariadenia údržby stavby, terénnych úprav a zariadení; nariadenia nevyhnutných úprav na stavbe alebo na stavebnom pozemku podľa § 87 stavebného zákona,
-
konania o povolenom alebo nariadenom odstránení stavieb a ich zmien, terénnych úprav, prác a zariadení podľa § 88 až 93 stavebného zákona,
-
konania o dodatočnom povolení stavieb a ich zmien, terénnych úprav, prác a zariadení podľa § 88a až § 93 stavebného zákona,
-
nariadenia vykonania neodkladných zabezpečovacích prác podľa § 94 stavebného zákona, rozhodovanie o vyprataní stavby podľa § 96 stavebného zákona, určovanie postupu pri obnove stavieb zničených živelnou pohromou, haváriou alebo inou mimoriadnou udalosťou podľa § 127a stavebného zákona,
-
rozhodovania o zastavení prác na stavbe alebo o zrušení stavebného povolenia podľa § 102 stavebného zákona,
-
nariadenia obstarania dokumentácie skutočného realizovania stavby alebo zjednodušenej dokumentácie (pasportu stavby) podľa § 104 stavebného zákona,
-
vydávanie záväzného stanoviska k povoleniu stavby špeciálnym stavebným úradom podľa § 120 stavebného zákona,
-
rozhodovania o opatreniach na susednom pozemku alebo stavbe podľa § 135 stavebného zákona,
-
vykonávanie štátneho stavebného dohľadu podľa § 98 až 100 a § 102 ods. 1 a 5 stavebného zákona,
-
konzultovanie s orgánom štátneho stavebného dohľadu nariadenie skúšky stavby, odobratie a preskúšanie vzoriek a prizvanie znalcov na posúdenie technicky náročných alebo neobvyklých stavieb podľa § 101 stavebného zákona, konzultovanie s orgánom štátneho stavebného dohľadu vydávanie výzvy na urobenie nápravy podľa § 102 ods. 1 a 5 stavebného zákona,
-
konania o autoremedúre, obnove konania, proteste prokurátora,
-
dohliadanie na činnosť podľa zákona č. 540/2001 Z. z. o štátnej štatistike v znení neskorších predpisov a vyhlášky ŠÚ SR, ktorou sa vyhlasuje Program štátnych štatistických zisťovaní na príslušný rok,
-
nevyhnutnú súčinnosť pri vybavovaní žiadostí o informácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov a participuje pri prešetrovaní petícií a sťažností,
-
podieľanie sa na zvyšovaní kvality, odbornosti a tým aj zákonnosti výkonu predmetných prenesených pôsobností na obce spolu s naplnením cieľa priblíženia sa občanovi,
-
na úseku administratívy zabezpečuje:
-
súvisiace technickoadministratívne činnosti ako postupovanie spisov, žurnalizácia spisov, súčinnosť iným orgánom štátnej a verejnej správy, súdom a pod.,
-
spolupracovanie s miestne príslušnou obcou pri zabezpečení informačných činnosti podľa § 130 stavebného zákona a pri vedení evidencie a ukladaní rozhodnutí, vrátane všetkých písomností a iných opatrení vyplývajúcich z činnosti stavebného úradu podľa § 131 a 132 stavebného zákona.
K vašej novej práci budete určite potrebovať:
-
vysokoškolské vzdelanie II. stupňa architektonického, stavebného alebo právneho smeru,
-
prax v oblasti riadenia ľudí výhodou,
-
minimálne 3 roky praxe na stavebnom úrade,
-
splnenie osobitného kvalifikačného predpokladu podľa § 117 ods. 3 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov,
-
orientácia v príslušnej legislatíve,
-
schopnosť zorientovať sa s kancelárskymi systémami a aplikáciami verejnej správy,
-
zručnosti pri práci s PC a balíkom Microsoft Office,
-
samostatnosť, spoľahlivosť, bezúhonnosť, komunikačné schopnosti, osobné a morálne predpoklady,
-
zodpovednosť a precíznosť.
Výhody a benefity spojené s Vašou novou prácou:
-
štvrťročné odmeny v zmysle kolektívnej zmluvy:
-
za mesiac marec vo výške 25% funkčného platu,
-
za mesiac jún vo výške 50% funkčného platu,
-
za mesiac september vo výške 25% funkčného platu,
-
koncoročná odmena vo výške 100% funkčného platu v zmysle kolektívnej zmluvy,
-
5 dní dovolenky navyše,
-
5 dní sick day,
-
stravné lístky v hodnote 6,50 €,
-
50% úhrada z ceny ročnej električenky,
-
príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie vo výške 85 € mesačne,
-
multisport karta.
Ak Vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať požadované listiny:
-
písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
-
profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom o doterajšej praxi a so stručným popisom pracovných činností,
-
kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
-
údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
-
súhlas so spracúvaním osobných údajov.
Spracovanie osobných údajov:
Osobné údaje sa použijú len za účelom výberového konania a ich spracovanie je nevyhnutné na vykonávanie úkonov pred uzatvorením pracovnej zmluvy. Uvedené osobné údaje budú poskytnuté iba členom výberového konania a zamestnancom, ktorí sa zúčastnia na jeho príprave. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas jeho trvania a po tejto dobe budú zlikvidované, alebo v prípade uzatvorenia pracovnej či inej zmluvy využité na tieto účely.
Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – vedúca/vedúci stavebného úradu - neotvárať“ najneskôr do 05.11.2023 na adresu:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto
Referát personalistiky a miezd
Junácka ul. 1
832 91 Bratislava
alebo
osobne do podateľne Miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto.
V prípade využitia služieb poštovej spoločnosti je rozhodujúci dátum doručenia zásielky, nie dátum odoslania na prepravu. Stránkové hodiny podateľne Miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto sú zverejnené na www.banm.sk.
Písomnú žiadosť so všetkými požadovanými listinami je možné poslať aj prostredníctvom www.profesia.sk a www.istp.sk .
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené telefonicky najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.
Vytvorené: 16.10.2023 14:31, Slahučka David Filip