Mestská časť Bratislava-Nové Mesto príjme asistenta/pracovníka sekretariátu starostu
19.01.2016 -
Mestská časť Bratislava-Nové Mesto, Junácka ul.1, 832 91 Bratislava hľadá záujemcov na pracovnú pozíciu asistent / pracovník sekretariátu starostu
kvalifikačné predpoklady:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
jazykové znalosti:
- anglický alebo nemecký jazyk
administratívne znalosti:
- hospodárska korešpondencia – expert
osobnostné predpoklady a zručnosti:
- pracovné skúsenosti z rovnakej pracovnej pozície
- vynikajúce organizačné schopnosti, dôslednosť, precíznosť, spoľahlivosť, profesionálne komunikačné zručnosti, empatia
- vysoká miera samostatnosti, logické myslenie, schopnosť rýchlo sa učiť
- proaktívny a flexibilný prístup k práci
- vysoké pracovné nasadenie, samostatnosť, precíznosť
- slušnosť, trpezlivosť, vysoká miera tolerantnosti, vysoké zvládanie stresu
náplň práce:
- zabezpečovanie administratívnej a organizačnej podpory
- plánovanie, pripravovanie a organizovanie porád a pracovných stretnutí vrátane písomných materiálov
- organizovanie pracovného programu, zabezpečovanie pracovných ciest nadriadených
- pripravovanie materiálov na stretnutia ako aj dennej agendy v sekretariáte
- spracovanie, evidencia a distribúcia došlej a odoslanej korešpondencie
- dobrá znalosť MS Office (Excel, Power Point) na veľmi dobrej užívateľskej úrovni
- vybavovanie telefonických rozhovorov, návštev
- komunikovanie s ostatnými úsekmi
- starostlivosť o dochádzku na vybraných úsekoch
Nástup: február 2016 /dohodou/
K žiadosti je potrebné doložiť :
Súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov za účelom výberového konania v zmysle § 11 Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť zaslať do 31.01.2016 na adresu: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, personálny úsek , Junácka ul. l, 832 91 Bratislava 3 alebo personalne@banm.sk
Mestská časť Bratislava-Nové Mesto, Junácka ul.1, 832 91 Bratislava hľadá záujemcov na pracovnú pozíciu asistent / pracovník sekretariátu starostu
kvalifikačné predpoklady:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
jazykové znalosti:
- anglický alebo nemecký jazyk
administratívne znalosti:
- hospodárska korešpondencia – expert
osobnostné predpoklady a zručnosti:
- pracovné skúsenosti z rovnakej pracovnej pozície
- vynikajúce organizačné schopnosti, dôslednosť, precíznosť, spoľahlivosť, profesionálne komunikačné zručnosti, empatia
- vysoká miera samostatnosti, logické myslenie, schopnosť rýchlo sa učiť
- proaktívny a flexibilný prístup k práci
- vysoké pracovné nasadenie, samostatnosť, precíznosť
- slušnosť, trpezlivosť, vysoká miera tolerantnosti, vysoké zvládanie stresu
náplň práce:
- zabezpečovanie administratívnej a organizačnej podpory
- plánovanie, pripravovanie a organizovanie porád a pracovných stretnutí vrátane písomných materiálov
- organizovanie pracovného programu, zabezpečovanie pracovných ciest nadriadených
- pripravovanie materiálov na stretnutia ako aj dennej agendy v sekretariáte
- spracovanie, evidencia a distribúcia došlej a odoslanej korešpondencie
- dobrá znalosť MS Office (Excel, Power Point) na veľmi dobrej užívateľskej úrovni
- vybavovanie telefonických rozhovorov, návštev
- komunikovanie s ostatnými úsekmi
- starostlivosť o dochádzku na vybraných úsekoch
Nástup: február 2016 /dohodou/
K žiadosti je potrebné doložiť :
Súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov za účelom výberového konania v zmysle § 11 Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť zaslať do 31.01.2016 na adresu: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, personálny úsek , Junácka ul. l, 832 91 Bratislava 3 alebo personalne@banm.sk
Posledná aktualizácia: 19.01.2016 14:47