Verzia pre slabozrakýchKlasické zobrazenie | Kontakty | RSS | Verzia pre tlač | English
Hore

Ako bude fungovať miestny úrad medzi sviatkami

23.12.2014 - Miestny úrad Bratislava – Nové Mesto na Junáckej ulici č. 1 bude na konci roka fungovať v upravenom pracovnom režime. Príkazom prednostu si budú zamestnanci úradu v čase od 23. do 31. decembra 2014 (štyri pracovné dni) čerpať z organizačných a prevádzkových dôvodov dovolenku.
V čase stránkových hodín t.j. pondelok 29. decembra (8.00-12.00 a 13.00-17.00) a streda 31. decembra (8.00-12.00) – bude pre občanov zabezpečená v služba na oddeleniach: podateľňa, pokladňa, evidencia obyvateľov, matrika.
Mimo stránkových hodín, t.j. utorok 30. decembra bude v prevádzke podateľňa a matrika (8.00-12.00 a 13.00-15.00).
K upravenému prevádzkovému režimu Miestneho úradu sa v období medzi sviatkami pristupuje každý rok vzhľadom na znížený počet stránok. Činnosť celého úradu začne znovu 2.1.2015


Posledná aktualizácia: 23.12.2014 17:37
Hore
Hore
Hore