Oddelenie investícií a verejného obstarávania
Vážení občania, Miestny úrad na Junáckej je z dôvodu aktuálnych protipandemických opatrení až do odvolania zatvorený: https://www.banm.sk/miestny-urad-na-junackej-je-z-dovodu-aktualnych-protipandemickych-opatreni-az-do-odvolania-zatvoreny/
Vedúca oddelenia
Ing. Daša Effenbergerová
kancelária č. 609/6. poschodie
telefón: 02/49 253 123
e-mail: dasa.effenbergerova@banm.sk
Zuzana Kianičková - asistentka
kancelária č. 610/6. poschodie
telefón: 02/49 253 155
e-mail: zuzana.kianickova@banm.sk
Referát dopravy a cestného hospodárstva
Jana Filipková
kancelária č. 707/7. poschodie
telefón: 02/49 253 715
e-mail: jana.filipkova@banm.sk
- vydáva povolenia na vyhradené parkovanie,
- vydáva rozhodnutie o pripojení pozemných komunikácií, zriaďovaní alebo zrušení vjazdov na susedné nehnuteľnosti,
- vydáva povolenia na zvláštne užívanie miestnych komunikácií III. a IV. triedy
- povoľuje uzávierky miestnych komunikácií III. a IV. triedy
kancelária č. 706/7. poschodie
telefón: 02/49 253 237
e-mail: sona.ondercinova@banm.sk
- preverenie plnenia podmienok povolení
- preverenie plnení podmienok z povolení na zvláštne užívanie miestnych komunikácií III. a IV. triedy
- vedenie databázy vydaných parkovacích miest
Parkovacie miesto
Zvláštne užívanie miestnej komunikácie (rozkopávky)
Povoľovanie užívania a zabratia verejného priestranstva
Cestné hospodárstvo
Ing. Marián Blaho
kancelária č. 705/7. poschodie
telefón: 02/49 253 351
e-mail: marian.blaho@banm.sk
Ing. Ivan Trnavský
kancelária č. 704/7. poschodie
telefón: 02/49 253 126
e-mail: ivan.trnavsky@banm.sk
- zabezpečuje realizáciu rozvojových programov, správy a údržby miestnych komunikácií III. a IV. triedy,
- vykonáva kontrolu komunikačnej siete a zabezpečuje odstraňovanie závad v zjazdnosti komunikácií,
- dáva podnety k zlepšeniu životného prostredia na komunikáciách,
- spracováva návrhy o rozsahu potrebných úprav miestnych komunikácií III. a IV. triedy,
- vypracováva projekty organizácie dopravy,
- spracováva návrhy na zmeny dopravného systému mestskej časti
e-mail: stanislav.skyva@banm.sk; cyklo@banm.sk
Zuzana Březinová
kancelária č. 222/2. poschodie
telefón: 02/49 253 605
e-mail: zuzana.brezinova@banm.sk
Filip Jakab
kancelária č. 222/2. poschodie
telefón: 02/49 253 605
e-mail:filip.jakab@banm.sk
- manažovanie parkovacej politiky
- evidencia parkovacích kariet
Referát investícií
Ing. arch. Bronislava Hostačná
kancelária č. 713/7. poschodie
telefón: 02/49 253 379
e-mail: bronislava.hostacna@banm.sk
Ing. Pavol Sulík
kancelária č. 715/7. poschodie
telefón: 02/49 253 610
e-mail: pavol.sulik@banm.sk
Ing. Zita Marušáková
kancelária č. 712/7. poschodie
telefón: 02/49 253 603
e-mail: zita.marusakova@banm.sk
Ing. Jozef Varga
kancelária č. 708/7. poschodie
telefón: 02/49 253 132
e-mail: jozef.varga@banm.sk
Ing. Juraj Kerestúr
kancelária č. 712/7. poschodie
telefón: 02/49 253 380
e-mail: juraj.kerestur@banm.sk
Ing. arch. Alena Jánošíková
kancelária kancelária č. 608/6. poschodie
telefón: 02/49 253 209
e-mail: alena.janosikova@banm.sk
- spracováva podklady pre majetko-právne vysporiadanie stavieb mestskej časti,
- podieľa sa na spracovaní koncepcie detských ihrísk,
- vykonáva prípravu, realizáciu a ukončenie stavieb a ich odovzdanie užívateľom
Referát štrukturálnych fondov
Ing. Marta Jonášová
kanelária č. 709/7. poschodie
telefón: 02/49 253 305
e-mail: marta.jonasova@banm.sk
Referát verejného obstarávania
Mgr. Martin Garaj, PhD. – koordinátor verejného obstarávania
kancelária č. 710/7. poschodie
Jana Homolová
kancelária č. 716/7. poschodie
telefón: 02/49 253 406
e-mail: jana.homolova@banm.sk
Smernica o aplikácii zákona o verejnom obstarávaní
- výber projektov na možnú realizáciu v spolupráci s oddelením výstavby a investícií (ďalej iba OVaI) a ostatnými oddeleniami MÚ BA-NM
- príprava materiálov do Miestneho zastupiteľstva na schvaľovanie navrhovaných projektov
- sledovanie výziev riadiacich orgánov na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok (ďalej iba NFP)
- rezervácia termínov na projektové zámery schválené Miestnym zastupiteľstvom v ITMS-systéme, komunikácia s riadiacimi orgánmi
- príprava podkladov na predloženie žiadostí o NFP na projekty schválené Miestnym zastupiteľstvom, zabezpečenie spolupráce počas prípravy projektovej dokumentácie, zabezpečenie ostatných požadovaných dokladov z iných orgánov a príloh k žiadostiam o NFP, textová príprava žiadostí o NFP, vrátane nahrávania do ITMS - systému, kompletizácia žiadostí o NFP, požadovaných príloh a projektovej dokumentácie pre riadiace orgány
- osobné predkladanie žiadostí o NFP na riadiace orgány
- sledovanie zmien a priebežných usmernení riadiacich orgánov pri podávaní žiadostí o NFP na projekty a v procese prípravy a realizácie schválených projektov
- priebežné sledovanie zmien legislatívy v tejto oblasti, zmeny v programových manuáloch, v príručkách pre žiadateľa o NFP a pod.
- riešenie výziev riadiacich orgánov na doplnenie ďalších požadovaných dokladov, ktoré neboli predmetom príloh žiadosti o NFP
- v prípade úspešného postupu zabezpečenie ďalších požadovaných dokladov v spolupráci s OVaI na základe špecifikácie vo výzve na doloženie ďalších dokladov v stanovenom termíne na riadiace orgány
- v prípade úspešnosti žiadosti o NFP zabezpečenie požadovaných podkladov k podpísaniu zmluvy o poskytnutí NFP
- zabezpečenie následnej spolupráce s inými zainteresovanými subjektami na projekte, sledovanie realizácie, písanie monitorovacích správ, sumarizácia podkladov k žiadosti o platbu pri postupnom preplácaní v procese realizácie projektu, sledovanie termínov preplácania žiadostí o platbu
- sledovanie oddeleného účtovníctva na jednotlivé projekty
- kontrola zúčtovaných úhrad na základe zmlúv, kontrola náležitostí na účtovných dokladoch podľa požiadaviek riadiacich orgánov
- určenie výšky refundácie z riadiacich orgánov k žiadosti o platbu podľa schválených oprávnených a neoprávnených výdavkov k žiadosti o NFP v sume podľa výsledkov verejného obstarávania
- sledovanie spoluúčasti pri financovaní, rozdelenie a sledovanie uhrádzania oprávnených výdavkov a neoprávnených výdavkov podľa jednotlivých výziev
- zabezpečenie publicity a informovanosti o projekte v súlade s ustanoveniami v zmluve o poskytnutí NFP
- zabezpečenie ostatných úloh týkajúcich sa projektov podľa pokynov riadiacich orgánov počas celej doby realizácie projektov
- príprava a spolupráca pri výkone kontrol zo strany riadiacich orgánov
- zabezpečenie spolupráce na realizácii projektov s hlavným mestom SR Bratislavou, spolupráca pri realizácii Programu hospodárskeho a sociálneho rozvoja hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2010-2020, spolupráca na integrovaných stratégiách regenerácie mestských oblastí hlavného mesta SR Bratislavy (aj v spolupráci s Bratislavským samosprávnym krajom)
- zabezpečuje úlohy súvisiace s verejným obstarávaním
Dokumenty
Profil verejného obstarávateľa
Zadávanie zákaziek
Verejné obstarávanie a verejné súťaže
Štátny fond rozvoja bývania
Ing. Alena Nagyovákancelária č. 714/7. poschodie
tel: 02/49 253 352
e-mail: sfrb@banm.sk
alena.nagyova@banm.sk
- poskytuje informácie týkajúce sa vybavovania agendy Štátneho fondu rozvoja bývania (ďalej len „ŠFRB“),
- eviduje žiadosti o poskytnutie podpory zo ŠFRB,
- pripravuje podklady pre poskytovanie úverov zo ŠFRB, overuje úplnosť a náležitosti žiadostí, potvrdzuje ich správnosť a usmerňuje žiadateľov,
- kontroluje správnosť použitia pridelených prostriedkov zo ŠFRB pre právnické a fyzické osoby,
- po ukončení stavby – kontroluje a odosiela kolaudačné rozhodnutia, zápisy o odovzdaní a prevzatí stavby, energetické certifikáty na ŠFRB,
- spracováva, kontroluje a potvrdzuje predložené faktúry za účelom úhrady poskytnutých úverov a zasiela faktúry na ŠFRB,
- spracováva podklady resp. priamo zabezpečuje vybavovanie žiadostí o sprístupnenie informácií a sťažností v rámci svojej agendy.
Užitočné odkazy na stránke Štátneho fondu rozvoja bývania:
Poskytovanie podpory - ŠFRBInformácie pre žiadateľov a záujemcov o poskytnutie podpory
Ako vybaviť:
Žiadosť o podporu zo ŠFRB