Verzia pre slabozrakýchKlasické zobrazenie | Kontakty | RSS | Verzia pre tlač | English
Hore

Nové Mesto hľadá referenta/referentku miestnych daní

Nové Mesto hľadá referenta/referentku miestnych daní
02.07.2021 - Mestská časť Bratislava-Nové Mesto v zmysle § 5 Zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme vyhlasuje výberové konanie na obsadenie funkcie
REFERENT/KA MIESTNYCH DANÍ a pracovník front office (klientske centrum)

Miesto výkonu práce:
Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava

Základná zložka mzdy:
871,50€ - 1.046€ v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. + osobný príplatok v závislosti od skúsenosti uchádzača

Rámcová náplň práce:
  • vedie evidenciu daňovníkov dane za užívanie verejného priestranstva, dane za predajné automaty a dane za nevýherné hracie prístroje,
  • komunikuje a rieši požiadavky daňovníkov na front office,
  • pripravuje podklady pre vyrubenie uvedených daní (kompletizácia spisu) a vydáva rozhodnutia,
  • pripravuje podklady pre učtáreň, a to predpisy za dane, podklady pre odpis pohľadávok a platobné poukazy v prípade vrátenia daňových preplatkov,
  • vedie korešpondenciu v súvislosti s výkonom svojej agendy, a to najmä vyzýva na splnenie daňovej povinnosti, vyzýva na zaplatenie neuhradenej dane daňovej pohľadávky, rieši odvolania daňovníkov voči rozhodnutiu, atď.
  • zabezpečuje kompletizáciu spisov expedovaných na odvolací orgán,
  • vedie evidenciu pohľadávok jednotlivých daní v rámci svojej agendy,
  • zabezpečuje vyrubenie úrokov z omeškania,
  • zabezpečuje vymáhanie pohľadávok v zmysle zákona,
  • kompletizuje a odstupuje spisy určené na exekúciu príslušnému oddeleniu miestneho úradu,
  • vykonáva vyhľadávaciu činnosť s cieľom zistenia skutočného stavu predajných automatov a nevýherných hracích prístrojov na území mestskej časti,
  • vykonáva kontrolu zaujatí verejného priestranstva,
  • sleduje zmeny v legislatíve prislúchajúce svojej agende, o predmetných legislatívnych zmenách informuje priameho nadriadeného a na základe pokynov nadriadených spolupracuje resp. samostatne aktualizuje stávajúce a spracováva nové interné smernice, zásady a VZN.
Kvalifikačné predpoklady:
vysokoškolské, 2. stupeň, ekonomického alebo technického zamerania

Ďalšie požiadavky:
  • odborná prax 5 rokov,
  • prax vo verejnej správe výhodou
  • znalosť platnej legislatívy pre oblasť miestnych daní,
  • samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie,
  • bezúhonnosť,
  • znalosť práce s počítačom,
  • osobné a morálne predpoklady.
Zamestnanecké výhody, benefity:
  • 13. plat + štvrťročné odmeny podľa kolektívnej zmluvy,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 5 dni sick day,
  • stravné lístky v hodnote 4€,
  • 50% úhrada z ceny ročnej električenky.
Predpokladaný termín nástupu:
Ihneď/dohodou

Žiadosť na zaradenie do výberového konania, životopis s nižšie uvedeným súhlasom * zaslať do 16.07.2021 na adresu:
Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto
personálny úsek , Junácka ul. l
832 91 Bratislava 3
alebo ingrid.holla@banm.sk
_________________________________________________________________________
Týmto ako dotknutá osoba udeľujem Mestskej časti Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava, IČO 00 603 317 súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov uvedených v životopise a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce, ktoré som poskytol/poskytla vyššie uvedenej Mestskej časti Bratislava-Nové Mesto za účelom uloženia do databázy záujemcov o prácu pre hľadanie vhodného zamestnanca. Pri spracúvaní osobných údajov v žiadnom prípade nebude dochádzať k cezhraničnému prenosu do tretích krajín. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať, inak súhlas zanikne po uplynutí 3 rokov odo dňa jeho udelenia.

Pozvaní do výberového konania budú len uchádzači, ktorí spĺňajú uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.


Vytvorené: 02.07.2021 11:45, webman
Hore
Hore
Hore