01.11.2020 - Dôležitá informácia! Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto bude v
pondelok 9. novembra 2020 z dôvodu hygienických opatrení po víkendovom testovaní na Covid-19
ZATVORENÝ. So svojimi službami sme vám opäť k dispozícii v utorok 10. novembra.
V súvislosti s aktuálnymi protipandemickými opatreniami bude Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto na Junáckej č. 1 fungovať predbežne do 9. novembra 2020 v obmedzenom režime:
- V pondelok 2. novembra bude úrad z dôvodu testovania a následných hygienických opatrení ZATVORENÝ.
- V pondelok 9. novembra bude úrad z dôvodu plánovaného druhého kola testovania a následných hygienických opatrení ZATVORENÝ.
- V ostatných dňoch je pre verejnosť OTVORENÁ podateľňa v utorok a štvrtok od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 16.00 a v stredu od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 17.00 hod. a v piatok od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 14.00 hod.
- Ohlasovňa pobytu je pre verejnosť OTVORENÁ v stredu od 8.00 do 12.00 hod.
- Osvedčovanie podpisov a listín je pre verejnosť OTVORENÉ v pondelok, stredu a piatok od 8.00 do 12.00 hod.
- Matrika bude verejnosti osobne k dispozícii v utorok, stredu, štvrtok a piatok od 8.00 do 12.00 hod. (klienti budú vybavení v klientskom priestore na prízemí po predchádzajúcom telefonickom alebo mailovom dohovore s pracovníkom matriky).
- Počas týchto stránkových hodín vstupujte do priestoru úradu na prízemí s rúškom, v dobrom zdravotnom stave, dodržiavajte dezinfekciu rúk a do miestností vstupujte po jednom.
- Ostatné oddelenia sú pre verejnosť do odvolania ZATVORENÉ. V prípade potreby ich kontaktujte telefonicky alebo mailom. Ak môžete, uprednostnite, prosím, mailovú komunikáciu – popíšte svoju požiadavku a nechajte na seba telefonický kontakt. Náš pracovník sa vám hneď, ako to bude možné, ozve.
ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE A TRPEZLIVOSŤ!