Verzia pre slabozrakýchKlasické zobrazenie | Kontakty | RSS | Verzia pre tlač | English
Hore

Mestská časť Bratislava-Nové Mesto vyhlasuje výberové konanie na obsadenie funkcie vedúca/i oddelenia európskych fondov a verejného obstarávania

Mestská časť Bratislava-Nové Mesto vyhlasuje výberové konanie na obsadenie funkcie vedúca/i oddelenia európskych fondov a verejného obstarávania
19.08.2021 -
Mestská časť Bratislava-Nové Mesto v zmysle § 5 Zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme  v y h l a s u j e   výberové konanie na obsadenie funkcie

VEDÚCA/I ODDELENIA EURÓPSKYCH FONDOV A VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Základná zložka mzdy:  1.700€ - 2.200€ v závislosti od skúseností uchádzača
 
Zamestnanecké výhody, benefity:
  • 13. plat + štvrťročné odmeny podľa kolektívnej zmluvy + osobné odmeny,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 5 dni sick day,
  • stravné lístky v hodnote 4€,
  • 50% úhrada z ceny ročnej električenky.
Rámcová náplň práce:
  • zabezpečuje spracovanie žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných prostriedkov (ďalej ako „NFP“) zo štrukturálnych fondov EU a iných finančných mechanizmov a zabezpečuje sumarizáciu predpísaných príloh k žiadostiam o NFP,
  • sleduje aktuálne výzvy a možnosti čerpania štrukturálnych fondov, dotácií a grantov,
  • plánuje a riadi implementáciu aktivít projektu a koordinuje zverené projekty,
  • pripravuje iniciatívne koncepčné návrhy a analytické materiály v súvislosti s možnosťami čerpania finančných prostriedkov z cudzích zdrojov,
  • zabezpečuje priebežný interný monitoring implementácie jednotlivých úloh a naplánovaných aktivít projektu,
  • zabezpečuje spoluprácu medzi mestskou časťou a riadiacimi orgánmi a sprostredkovateľskými orgánmi pod riadiacimi orgánmi,
  • predkladá metodické usmernenia pre organizačné útvary miestneho úradu pri projektoch financovaných z cudzích zdrojov,
  • spracúva návrh plánu verejného obstarávania pre vyčlenenú časť rozpočtu,
  • vykonáva kontrolu správnosti objednávok, zmlúv, plnenia objednávok a zmlúv, preberania dodávaných zákaziek, kontrolu a likvidáciu faktúr, preberacích a odovzdávacích protokolov v rámci vyčlenenej časti rozpočtu.
Kvalifikačné predpoklady: vysokoškolské vzdelanie min. 2. stupňa odbornosti, ktorá súvisí s pracovnou náplňou
Ďalšie požiadavky:
  • odborná prax min. 5 rokov,
  • znalosť platnej legislatívy pre oblasť samosprávy a investičných projektov,
  • veľmi dobrá znalosť práce s kancelárskymi systémami a aplikáciami,
  • samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie,
  • bezúhonnosť,
  • prax vo verejnej správe výhodou,
  • osobné a morálne predpoklady.
Predpokladaný termín nástupu: ihneď / dohodou
Zoznam požadovaných listín a dokladov:
  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • prehľad o doterajšej praxi so stručným popisom pracovných činností,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • súhlas so spracúvaním osobných údajov,
  • údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – vedúci oddelenia - neotvárať“ najneskôr do 08.09.2021 na adresu:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto
referát miezd a personalistiky
Junácka ul. 1
832 91 Bratislava
V prípade využitia služieb poštovej spoločnosti je rozhodujúci dátum doručenia zásielky, nie dátum odoslania na prepravu. Stránkové hodiny podateľne miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto sú zverejnené na www.banm.sk.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil podmienky.


Vytvorené: 19.08.2021 07:04, webman
Hore
Hore
Hore