Verzia pre slabozrakýchKlasické zobrazenie | Kontakty | RSS | Verzia pre tlač | English
Hore

Oddelenie investícií a verejného obstarávania

Vedúca útvaru

Ing. Daša Effenbergerová
kancelária č. 609/6. poschodie
telefón: 02/49 253 123 
e-mail: dasa.effenbergerova@banm.sk

Referát dopravy a cestného hospodárstva

Ing. Štefánia Rukovanská
kancelária č. 706/7. poschodie
telefón: 02/49 253 124
e-mail: stefania.rukovanska@banm.sk
Jana Filipková
kancelária č. 707/7. poschodie
telefón: 02/49 253 715
e-mail: jana.filipkova@banm.sk

  • vydáva rozhodnutie o povolení vyhradeného parkovania,
  • vydáva rozhodnutie o pripojení pozemných komunikácií, zriaďovaní alebo zrušení vjazdov na susedné nehnuteľnosti,
  • vydáva povolenia na vykonávanie rozkopávkových prác a zaujatí verejného priestranstva,
  • povoľuje uzávierky miestnych komunikácií III. a IV. triedy

Parkovacie miesto
Rozkopávky

Cestné hospodárstvo

Ing. Ľubomír Adamkech
kancelária č. 705/7. poschodie
telefón: 02/49 253 351
e-mail: lubomir.adamkech@banm.sk
Ing. Ivan Trnavský
kancelária č. 704/7. poschodie
telefón: 02/49 253 126
e-mail: ivan.trnavsky@banm.sk

  • zabezpečuje realizáciu rozvojových programov, správy a údržby miestnych komunikácií III. a IV. triedy,
  • vykonáva kontrolu komunikačnej siete a zabezpečuje odstraňovanie závad v zjazdnosti komunikácií,
  • dáva podnety k zlepšeniu životného prostredia na komunikáciách,
  • spracováva návrhy o rozsahu potrebných úprav miestnych komunikácií III. a IV. triedy,
  • vypracováva projekty organizácie dopravy,
  • spracováva návrhy na zmeny dopravného systému mestskej časti

Doprava - koordinácia realizácie cykloprojektov

Ing. Stanislav Skýva
e-mail: stanislav.skyva@banm.sk

  • koordinuje realizáciu zadania jednotlivých cykloprojektov z participatívneho rozpočtu 2015,
  • spolupodieľa sa na organizácii verejných stretnutí s touto témou a súčinnosťou s občianskymi združeniami a občanmi pri príprave ďalších krokov a realizácií,
  • zúčastňuje sa stretnutí pracovnej skupiny Komisie pre cyklistickú a pešiu dopravu hlavného mesta SR Bratislavy,
  • pripravuje konkrétne dopravné riešenia jednotlivých projektov a investičných zámerov v cyklodoprave

Referát investícií

Ing. arch. Bronislava Hostačná
kancelária č. 713/7. poschodie
telefón: 02/49 253 379
e-mail: bronislava.hostacna@banm.sk

Ing. Robert Sedlačko
kancelária č. 712/7. poschodie
telefón: 02/49 253 603
e-mail: robert.sedlacko@banm.sk

Ing. Milan Cagáň, MPH
kancelária č. 708/7. poschodie
telefón: 02/49 253 237
e-mail: milan.cagan@banm.sk

Ing. arch. Alena Jánošíková
kancelária č. 713/7. poschodie
telefón: 02/49 253 379
e-mail: alena.janosikova@banm.sk

Ing. Pavol Sulík
kancelária č. 715/7. poschodie
telefón: 02/49 253 374
e-mail: pavol.sulik@banm.sk

Ing. Viktor Magic
kancelária č. 712/7. poschodie
telefón: 02/49 253 209
e-mail: viktor.magic@banm.sk

  • spracováva podklady pre majetko-právne vysporiadanie stavieb mestskej časti,
  • podieľa sa na spracovaní koncepcie detských ihrísk,
  • vykonáva prípravu, realizáciu a ukončenie stavieb a ich odovzdanie užívateľom

Rerefát štrukturálnych fondov

Ing. Marta Jonášová 
kanelária č. 609/6. poschodie
telefón: 02/49 253 305 
e-mail: marta.jonasova@banm.sk

Referát verejného obstarávania

Vedúci referátu verejného obstarávania
JUDr. Jaroslav Matovič

kancelária č. 606a/6. poschodie
telefón: 02/49 253 250
e-mail: vo.matovic@banm.sk

Jana Homolová
kancelária č. 608/6. poschodie
telefón: 02/49 253 406
e-mail: jana.homolova@banm.sk

Mgr. Marta Asia Laliková
kancelária č. 606a/6. poschodie
telefón: 02/49 253 250
e-mail: marta.lalikova@banm.sk

Smernica o aplikácii zákona o verejnom obstarávaní 

  • výber projektov na možnú realizáciu v spolupráci s oddelením výstavby a investícií (ďalej iba OVaI) a ostatnými oddeleniami MÚ BA-NM
  • príprava materiálov do Miestneho zastupiteľstva na schvaľovanie navrhovaných projektov
  • sledovanie výziev riadiacich orgánov na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok (ďalej iba NFP)
  • rezervácia termínov na projektové zámery schválené Miestnym zastupiteľstvom v ITMS-systéme, komunikácia s riadiacimi orgánmi
  • príprava podkladov na predloženie žiadostí o NFP na projekty schválené Miestnym zastupiteľstvom, zabezpečenie spolupráce počas prípravy projektovej dokumentácie, zabezpečenie ostatných požadovaných dokladov z iných orgánov a príloh k žiadostiam o NFP, textová príprava žiadostí o NFP, vrátane nahrávania do ITMS - systému, kompletizácia žiadostí o NFP, požadovaných príloh a projektovej dokumentácie pre riadiace orgány
  • osobné predkladanie žiadostí o NFP na riadiace orgány
  • sledovanie zmien a priebežných usmernení riadiacich orgánov pri podávaní žiadostí o NFP na projekty a v procese prípravy a realizácie schválených projektov
  • priebežné sledovanie zmien legislatívy v tejto oblasti, zmeny v programových manuáloch, v príručkách pre žiadateľa o NFP a pod.
  • riešenie výziev riadiacich orgánov na doplnenie ďalších požadovaných dokladov, ktoré neboli predmetom príloh žiadosti o NFP
  • v prípade úspešného postupu zabezpečenie ďalších požadovaných dokladov v spolupráci s OVaI na základe špecifikácie vo výzve na doloženie ďalších dokladov v stanovenom termíne na riadiace orgány
  • v prípade úspešnosti žiadosti o NFP zabezpečenie požadovaných podkladov k podpísaniu zmluvy o poskytnutí NFP
  • zabezpečenie následnej spolupráce s inými zainteresovanými subjektami na projekte, sledovanie realizácie, písanie monitorovacích správ, sumarizácia podkladov k žiadosti o platbu pri postupnom preplácaní v procese realizácie projektu, sledovanie termínov preplácania žiadostí o platbu
  • sledovanie oddeleného účtovníctva na jednotlivé projekty
  • kontrola zúčtovaných úhrad na základe zmlúv, kontrola náležitostí na účtovných dokladoch podľa požiadaviek riadiacich orgánov
  • určenie výšky refundácie z riadiacich orgánov k žiadosti o platbu podľa schválených oprávnených a neoprávnených výdavkov k žiadosti o NFP v sume podľa výsledkov verejného obstarávania
  • sledovanie spoluúčasti pri financovaní, rozdelenie a sledovanie uhrádzania oprávnených výdavkov a neoprávnených výdavkov podľa jednotlivých výziev
  • zabezpečenie publicity a informovanosti o projekte v súlade s ustanoveniami v zmluve o poskytnutí NFP
  • zabezpečenie ostatných úloh týkajúcich sa projektov podľa pokynov riadiacich orgánov počas celej doby realizácie projektov
  • príprava a spolupráca pri výkone kontrol zo strany riadiacich orgánov
  • zabezpečenie spolupráce na realizácii projektov s hlavným mestom SR Bratislavou, spolupráca pri realizácii Programu hospodárskeho a sociálneho rozvoja hlavného mesta SR Bratislavy na roky 2010-2020, spolupráca na integrovaných stratégiách regenerácie mestských oblastí hlavného mesta SR Bratislavy (aj v spolupráci s Bratislavským samosprávnym krajom)
  • zabezpečuje úlohy súvisiace s verejným obstarávaním

Dokumenty
Profil verejného obstarávateľa
Zadávanie zákaziek
Verejné obstarávanie a verejné súťaže


Vytvorené: 14.01.2010 13:02,
Hore
Hore
Hore