Verzia pre slabozrakýchKlasické zobrazenie | Kontakty | RSS | Verzia pre tlač | English
Hore

Mestská časť Bratislava-Nové Mesto hľadá Referenta pre správu elektronickej registratúry

Mestská časť Bratislava-Nové Mesto hľadá Referenta pre správu elektronickej registratúry
14.04.2016 - Mestská časť Bratislava-Nové Mesto,  Junácka ul.1, 832 91 Bratislava hľadá na oddelenie výstavby, investícií a správy majetku
Referenta pre správu elektronickej registratúry
Miesto práce:
Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, Bratislava
Platové podmienky:
v súlade so Zákonom č.553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Náplň práce:
zabezpečuje odbornú komplexnú správu registratúry v súlade so zákonom č.395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
zabezpečuje komplexné odborné práce pri preberaní, evidovaní, ukladaní, označovaní, ochrane, využívaní a vyraďovaní registratúrnych záznamov,
komplexne sa stará o riadnu evidenciu záznamov, zodpovedá za ich účelné a bežné uloženie podľa zákona,
posudzuje hodnotu záznamov a zabezpečuje riadne pravidelné vyraďovanie registratúrnych záznamov,
odovzdáva archívne dokumenty na trvalé uloženie do príslušného štátneho archívu,
zabezpečuje odbornú likvidáciu vyradených záznamov,
spolupracuje pri vypracovaní a novelizácii interného riadiaceho predpisu Registratúrneho poriadku a plánu,
zabezpečuje funkciu vecného správcu automatizovaného systému správy registratúry,
spolupracuje so správcom softvéru elektronickej registratúry a oboznamuje zamestnancov so zmenami v programe elektronickej registratúry,
zabezpečuje  ohlasovanie zmien v činnosti miestneho úradu, ktoré majú vplyv na fungovanie elektronickej registratúry, správcovi softvéru,
zabezpečuje metodické usmerňovanie a poradenstvo v oblasti elektronickej registratúry,
zabezpečuje konzultačnú a školiacu činnosť v oblasti elektronickej registratúry,
zastupuje pracovníka  na úseku osvedčovania podpisov a fotokópie listín.
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské všeobecné vzdelanie s maturitou
vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa v odbore archívnictvo (Bc.)
Zameranie:
všeobecné, archívnictvo
Požadovaná prax:
minimálne 2 roky praxe v oblasti vedenia správy elektronickej registratúry
Ďalšie   požiadavky:
pokročilá znalosť práce s PC (Microsoft Excel, Outlook, Word), vysoká počítačová zručnosť, záujem nadobúdať nové vedomosti a skúsenosti z praxe, vysoké pracovné nasadenie, diskrétnosť, aktívny prístup k práci, asertivita, spoľahlivosť, flexibilita,
Predpokladaný termín nástupu:
01. 05. 2016 (dohodou)              
Kontakt na zaslanie žiadosti na zaradenie do výberového konania, životopisu, prehľadu doterajšej praxe a  súhlasu uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov za účelom výberového konania v zmysle § 11 Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov:
Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, personálny úsek, Junácka ul. l, 832 91 Bratislava 3  alebo  personalne@banm.sk 
Pozvaní do výberového konania budú len uchádzači, ktorí spĺňajú uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní ďakujeme za prejavený záujem.
 


Vytvorené: 14.04.2016 08:14, webman
Hore
Hore
Hore